dimarts, 5 de febrer del 2008

... per rampoinejar

Sí, és una mica complicat fer una cosa que ni tan sols surt al diccionari, oi? Bé, jo, rampoinejar li'n dic a treure's de sobre rampoines, coses inservibles i que es van acumulant, i que les tens per tot a casa i mai es troba el moment ni de guardar-les, ni de fer-les servir, ni ta sols de llençar-les.



I tot això per què? Perquè avui i no la setmana passada, o la vinenet? Doncs perquè aquesta setmana ha estat una mica com en dirien les gitanes, de mal fario. I a mi m'han dit que el mal fario, el més lluny possible, deu ser les arrels gitanes. Veure com detenen a tot un comando de persones presumptament disposades a immolar-se al metro de Barcelona, fa molta i molta por. Encara fa més por l'ús polític que es pugui fer d'aquest fet per part de persones sense escrúpols, sense cap consideració per la gran majoria de la pacífica comunitat pakistanesa o musulmana, i amb moltes ganes de demagògia i trobar respostes fàcils i immediates.
I veure com cauen les borses arreu, i com s'aproxima un núvol negre negre amb llamps i torns que criden recessió, crisis!! jo ja veig venir als anunciadors del mal temps, aquells que diuen, jo ja ho avisava! Jo ja sabia que vindria, o els pitjors, aquells que et diuen, tu el que has de fer, o ara toca... jo creuo els dits, busco fusta per abraçar-m-hi, i si puc fujo corrents.
I perquè no perdem la costum se'n va la llum allà a Badalona, perquè uns lladregots roben el coure de les instal.lacions, que es veu que estan molt ben protegides, gairebé tant com les ovelles a la muntanya i sense pastor. O veure una vida jove, i prometedora com la del pastor de Brockeback Mountain Heath Ledger, acabada de sobte i tan ràpida...



Ja us ho dic, en vista a tot, i mirant al calendari i veure com s'acosten eleccions, i això no farà sinó augmentar de volum, m'he decidit a seguir el consell de la gitana del mercat i apa, canvia canvia que esto se acaba!!!

No guardis més rampoines
si no parles amb falòrnies