dimecres, 9 d’abril del 2008

... per fer suc de taronja

L'època de les taronges, de les bones taronges, ja ha passat. És pel gener, quan hi ha aquelles taronges dolçes com la mel, plenes de suc, grosses, que fins i tot et donen ganes de menjar-t'en la pell. Però a mi el que més m'agrada fer-ne és suc. Litres i litres de suc de taronja, i si és el suc de les taronges de gener encara més, perquè no cal ficar-hi sucre, ni mel, ni cap altre edulcorant natural o artificial.
De fet m'agrada tant el suc que he decidit voluntàriament convertir-me oficialment en adicte. I no creguis, té moltes avantatges convertir'se en un ionqui de la vitamnia C!
Doncs l'estalvi increïble en aigua per començar. Bevem litres i litres d'aigua, i si el rei conseller baltasar ( jo crec que són una mateixa persona) ja ha donat la senyal d'alarma, perquè hauríem de preocupar-nos per el transvasament del segre, o comprar aigua a l'ebre o portar aigua del roina? Res home res, el suc de taronja és el futur! I no només això sinó que podríem convertir totes aqeustes urbanitzacions que han sortit com bolets i que sembla que estan al darrere de la crisi immobiliaria altre cop en camps de tarongers. Imagineu el no escenari de especulació cítrica, no seria molt millor una bombolla tarongil, que una bombolla immobiliaria?
I si no us acaba de fer el pes l'especulció immobiliaria, doncs res, a cultivar taronges per la salut, ara que venen les alergies primaverals i els refredats de canvi de temps, no seria maco fer-se ric contribuint al benestar general de la ent? Ja ho crec!! Jo m'hi poso de seguit, algun inversor em podria deixar un milionet d'euros i un camp de tarongers prop de la costa???

Suc de taronja...
espre'm l'esponja!!!